Thursday, February 9, 2012

isi masa lapang anak2....



lama tak update bl0g,update tentang my s0n ..
saja2.......... tulisan hati mama ....kan..kan...
hihi..gembira bukan kepalang putera sul0ng ku ,Ikhwan Haiqal
bila sebut taman permainan..mel0mpat-l0mpat..
Bila sebut jer nama m0ksu yang ajak jalan2,suka sangat dia.Gembira teng0k anak-anak mama sekarang ni dah pandai nak bermain2 maklumlah dah masuk 4 tahun.yang si adik ,Ilham irfan dah nak masuk
setahun,dia pun dah pandai.walaupun tak berjalan lagi,tergantung2 irfan.


B0ring sangat petang kelmarin,s0 pergi kat taman permainan mydin mall jer.hehe..


Teng0klah gelagat anak2 mama ni ikhwan & irfan ...



Irfan pun aktif sangat ...



Siap sedia atu..uwe..igerr....hehe..








Pic sama moksu.....






cayang anak mama..............








No comments: