Tuesday, February 21, 2012

Happy birhtday sayang mama... ilham irfan



Selamat hari lahir sayang ...... mama sentiasa doakan moga2 rahmat dan kebaikan sentiasa mengiringi perjalan hidup mu .....
dah setahun umur irfan ...sekejap jer masa berlalu ..mama rasakan bagaikan baru semalam melahirkan sayang ..tup- tup ...dah setahun.... hehee
mama tak sabar nak lihat irfan besar .. tapi mama rindu sangat2 saat-saat irfan baby dulu ...(dalam muka memek cedih ni .... huhuu)
ini doa mama buat sayang .... klik sini .. Doa mama di hari lahir mu ....






inilah hasil tangan mama sendiri ..khas buat irfan ...kek coklat cheese ... tapi sentuhan mama belum siap lagi..nak menghias ..entah kan jadi ke tidak rupanya nanti ...+,+





Taraaaaa ...tang tang ....

lucu aku tengok kek ni bila dah siap hias ..alahai... comotnyer ...huhukkk
tapi takpelah sayang .mama dah buat yg terbaik ..walaupun tak cantik ...ia lahir dengan penuh kasih sayang mama ..ikhlas sangat2 dari hati ... bagi mama ,kehadiran anak2 sangat bermakna ..bermulanya kelahiran kalian ....maka di situ lah bermulanya perjalanan hidup kalian ... semoga berjaya dunia akhirat ....
walaupun takde kemahiran menghias kek ,banyak cabaran dan emosi, tapi mama lalui dengan sempurna ..begitulah juga harapan mama pada kalian ...





mengabadikan kenangan bersama ....











Tunggu apa lagi sayang ..cepat2 la potong kek tu ..
hurmm..lilin tu hanya sekadar hiasan suka2 jer mama letak ...actually jangan letak yer ... ikutan yahudi ....ingat mama  yer ....




 abang pun sempat buat peace yer .....





jengg ...jeng
pizza .. abah nye yang beli ..






pizza super supreme ... kegemaran mama & abah .....












kenapa tu dik ....




hadiah dari mama & abah buat irfan ...adik irfan dah boleh jalan ..sebab tu lah mama hadiahkan c0mel ini .....







Ala kadar jer sambut besday putera ku ...takde siapa2 cuma cik abang ,ikhwan dan irfan ....heheee
dirumah sendiri jer ..sekadar untuk ingatan ....







No comments: