Thursday, December 15, 2011

ke kota bharu


Rabu yg lepas , 14/11/2011 aku dan keluarga sebelah mertua pergi jalan2 di kota bharu .. bukan holiday ,tp cuma jalan2 untuk sehari . Saja nak cuci mata kat sana kotnya .. aku plak macam 'keterujaan ' sangat..hahaha almaklumla baru first time sampai sana .. wah wah ... seronok menggiler .. sampai sana kota bharu tu , rantau panjang yg terkenal juga dengan syurga beli belahnya, aku rasa macam nak bawak balik sume jew baju2 dan segala barang kat sana .. murah2 dan cantik. Nak wak camne ,kite baru je bleh jejak.. ..padahal kota bharu ngan tranung takler jauh sangat.. sebelah negeri aje .. negeri berjiran gitew ..hihi
Oke.. sampai sana kami sume sempat pergi rantau panjang dan wakaf che yeh saja .. yg lain2 tempat memang tak sempat .. sebelah petang lepas solat asar kami dah bertolak balik ke tranung .. masa tak mengizinkan kami berlama2 disana ..takpe ..insyaAllah di waktu yg lain ada kesempatan dan umur yg panjang kami akan sampai lg. Ingin gak nak pergi kat pengkalan kubu , wakaf mek zainab dan lain2 tempat .. insyaAllah .. 

Kelmarin seribu kali sayang ,foto beramai ramai kami tak ambil.. yg ada ni pun foto main2 dari en,suami.. suka2 jer dia tangkap .. dan sempat gak lah ambik foto dengan mak mertua .. sedikit banyak boleh gak dibuat kenangan ..takpe la tak bergmbar mana yg pentingnya kenangan yg tercipta terpahat diingatan ini .. 




f0t0-f0to dibawah ni aku ambil setibanya di Rantau panjang  ..di kawasan masjid berhampiran  ..
cantik sangat2 masjid ni, tertarik nak ku abadikan  ..
macam masjid di china rekabentuknya  ....





Ini foto masjid dirantau panjang , bile sampai kami berehat sebentar rehat seketika sambil betol2 kan urat ..hihi .. cantik masjid ni macam masjid dichina rekabentuknya .. tp sayang, aku hanya ambik foto tertumpu pada atapnya..  unik kan..




Yg ni foto ai dan en.suami juga anak2 .. serius lo muka kami .. berkerut muka masing2.. heheh




Yg ni foto curi2 oleh en.suami ..masa mana entah dia pegang kamera tu ..  boleh jadi kenangan juga




Ini ragam anak2 saudara .. huhu




Aloloo .. moklong dan ayhlong duk main2 ngan irfan .. apebenda la di usiknya .. sampai tertunduk melentok si irfan ..ngehh ngeh









Dengan my mil .. yg sporting 






Gambo last masa nak bertolak balik .. sory ye en,suami .. gambar kami bertiga jer .. hahah... drive lek lok .

















No comments: