Tuesday, January 16, 2018

Story sekolah anakanda 2018



Assalamualaikum ..
Slmt tahun 2018 ..
Baru je kesempatan mama nk story mory pasal sekolah anak-anak.. Untuk tahun baru ni 3 orang anakanda mama sekolah .. Abang long ikhwan dah tahun 4 dia ..angah ilham pula dah masuk tahun 1.. Dan anakanda ketiga , icha baru mulakan persekolahan di tadika kemas.. 5 tahun dh usia puteri mama.. Niat nk hantar di sekolah pasti tp rumah baru mama ni sekolah terdekat cuma ada tadika ini.. Nk hantar pra , untuk 5 tahun tak dapat.. Takpe lah mana2 pun kan , tujuan yg sama , mencari ilmu ...😊 alhamdulillah


Auchakk 😂
Ateh solihin (anakanda ke4) nak bergambar juga.. Sepatutnya dia dh boleh sekolah sama2 dgn kak cik icha dia .. ateh tahun ni dh 4 tahun ( beza setahun je dua orang ni ) Tp pampesnya masih belom lepas.. Hadehh 😅 tahun depan lah ye sayang ahaah



Kak cik icha .. 
Saja mama tepek gamba budak ni sebab dia yg paling teruja .. Paling tak sabar sabar nk skolah .. Paling tak banyak karenah .. Takde nangis nangisnya .. Abah hantar , terus je dia masuk kelas dengan slumbernya 😁😁
Aduhai icha ku sayang ..


Sudah dulu 
Wassalam